سیلندر استیلن ۱۲ پوندی

فروش مهره استیلن و اکسیژن ساپراگازراگا
مهره
نوامبر 6, 2022
شیر کپسول CO2
آوریل 5, 2020

سیلندر استیلن 12 پوندی از جنس فولاد و به رنگ زرد برای نشان دادن گاز استیلن صنعتی و قهوه ای برای نشان دادن گاز استیلن آزمایشگاهی است.

این سیلندرها دارای فشار کاری بیست بار و فشار تست شصت بار هستند. آن ها تو پر بوده و حاوی مواد متخلخل و استون هستند. بدنه سیلندر دارای سوپاپ اطمینان است که از مواد حساس به دما پر شده است. هنگامی که کپسول در معرض حرارت قرار میگیرد سوپاپ عمل کرده و گاز خارج می شود. در نتیجه خطر انفجار برای آن ها وجود ندارد.

خصوصیاتی مثل فرمول شیمیای گاز، میزان فشار تست و فشار گاز، وزن سیلندر و … روی بدنه و قسمت فوقانی آن درج شده است.

اکثر سیلندرها ساخت چین و ژاپن هستند. کپسول های چینی تک سوپاپ و ژاپنی دو سوپاپ اند که از نظر کیفیت تفاوت چندانی ندارند.

شرکت ساپرا گاز باتوجه به تولید خود که در زمینه گاز استیلن است فعالیت زیادی در خصوص خرید و فروش سیلندر دارد. این شرکت توانسته است قیمت مناسبی از محصولات خود را ارائه دهد و برای حفظ حقوق مشتری و افزایش فروش خود تصمیم به عرضه محصولات با قیمت عادلانه می نماید.

کپسول استیلن در صورت کارکرد بر اساس میزان سالم بودن بدنه و شیر آن و همچنین میزان استون موجود در آن و… قیمت گذاری می شود. در نتیجه قیمت آن مشخص نبوده و در صورت خرید می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل نمایید تا پاره ای از توضیحات را خدمت شما ارائه نمایند.

شما با انتخاب شرکت ساپرا گاز راگا نه تنها یک خرید مطمئن و با کیفیت انجام داده اید بلکه هر زمان قصد فروش سیلندر استیلن خود را داشتید میتوانید به شرکت ساپرا گاز رجوع کنید.